máj
6

 

Kedv: 9-es érték.Azért nem 10-es, mert itthon vagyok betegen és Nyuli sincs éppen velem. No, de ne legyünk telhetetlenek.

Még az sem tudja elrontani a boldogságomat, hogy tegnap kiderült egy igen furcsa és gusztustalan dolog. Próbáltam nem foglalkozni vele, dehát... szóval kedves múlt évi "Önző úr" MSN-en elárulta, hogy megcsalt, amíg jártunk. Nem is egyszer. Hm... Mindenki vonja le belőle a konzekvenciát, én nem szeretnék többet az üggyel foglalkozni. Leszarom! rohadjon meg, amúgy is egy szar alak, az életben nem lesz se munkája, se nője, mert egyszerűen egy rakás szerencsétlenség és rohadt önző. Ennyi.

A héten elég szarul vagyok/voltam, itthon vagyok. Igen örülök neki, hogy már megint antibiotikummal töm az orvos. Kellemesek a mellékhatások... Viszont most kicsit talán jobban érzem magam, nem szortyog a fülem, nincs búra a fejem körül és látok is. Ja, és nicnsenek percenként hőhullámaim. Pedig hétfőn olyan rohadt lázas voltam, majd' összeestem az orvosnál.

Megpróbálok egy kicsit tanulni az államvizsgára. 8+8 tétel, nem tűnik olyan soknak, de kidolgozva már elég rémisztő. Június 18-a lesz a nagy nap. Persze addig jó lenne már, ha értékelné a kedves opponensem a szakdolgozatomat. Igazán nem szeretnék elszállni magamtól, de isteni a téma, korszerű és kutattam is. Szerintem egy 4-est, 5-öst lazán megérne. Arról nem beszélve, hogy sosem voltam egy átlagos csaj, még jó, hogy nem fogok sablon témáról meg lerágott csontról és közhelyekről írni szakdolgozatot. Jajj, olyan boldog vagyok, hogy az első nagy lépcsőt megléptem azzal, hogy végre megírtam és leadtam a szakdolgozatot.

Szerelemnyúllal minden a legnagyobb rendben, tegnap este ittunk 1-1 melange-ot és nagyot beszéglettünk. Sose ittam még ilyet, de hallottam már róla... finom volt. Aztán este megnéztük a Sin City című filmet. Tudom, nem a legromantikusabb és nem igen összebújós ez az alkotás, de minket ez sem érdekelt. Boldogok vagyunk, teljes a harmónia és minden a legnagyobb rendben!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr201978811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása