jún
25

MSN Zenésszel

| Szerző: ememel | 11:09 pm

 

Tegnap már teljesen ki voltam borulva, hogy miért nem keres, nem akar velem MSN-ezni, semmi... na meg amikor 10 percet mégis, akkor olyan hideg. Teljesen bedepiztem, hogy már megint túl gyors volt és esetleg valamit elrontottam. Mondjuk igazából a csókon és az összölelkezésen kívül nem történt semmi más. Mindegy, nem tudtam hova tenni ezt az egészet. Aztán ma láttam fent van, így ráírtam, hogy vártam este, mert ígérte, hogy lesz... Na, szó szót követett, mókás volt, újra a régi. Majd... a lényeget másolom. Szerintem nincs más hozzáfűzni valóm... :)

Cseh Tamás - Tangó

https://www.youtube.com/watch?v=Iwjy0EpJ8G0&feature=PlayList&p=A6CEE58274143327&index=

---------------------------------------------------------------------------------

amúgy köszönöm még egyszer a kedd estét, nagyon jól éreztem magam

én is nagyon jól éreztem magam! jó tudni, hogy vannak remek lények e föld kerekén. :) csak tudod... kicsit meg vagyok rémülve, hogy ilyen gyorsan történnek a dolgok. ebben én is hibás vagyok mert azaz igazság, hogy nagyon ki vagyok már éhezve...és ezért kissé állatiasan viselkedtem...szóval bocsesz.

de természetesen mindig szívesen látott dolog vagy itt nálam!!!!

ennek örülök. nem, nem viselkedtél állatiasan...én nagyon élveztem

mert úgy érzem nem fölöslegesen eltöltött idő.. :)

és ne aggódj kérlek! nem volt semmi elsietve, mert ami történt, azt mind akartuk úgymond

csak ez nekem gyors......

az sem volt gáz, hogy felvetetted, hogy legyen több is... de láttad leállítottalak

nekem is gyors

meg már azt hittem én ba**tam már el megint valamit... :(

mert ezek igen kényes dolgok.. és ha elsietődnek akkor lehet, hogy sírás lesz a vége. és azt én nem akarom!!

én sem!

tudod, meséltem, hogy volt olyan kapcsolatom, ami 6 hét volt és mint a hurrikán

nem.. te nem basztál el semmit.

és ahogy mondtad is, nem tervezek

ezért írtam, hogy nagyon jól éreztem magam és tényleg így éreztem

jó volt, szép volt

te egy roppant nyitott teremtés vagy.. :)

szerintem még egy csók is belefért, de lefeküdni semmiképpen nem szerettem volna -bár tudod jól, hogy kívántalak

ez így helyénvaló!!!

és ne haragudj, hogy rádmásztam!!

 

de azért remélem vendégül láthatlak még egy üveg remek borral,és kitűnő zenékkel valamint megismételhetetlen beszélgetéssel!!!

sőőőőt... te kis ínyenc!!! ha már itt tartunk.. főzhetünk is valami nagyon finomat!! :)

mert tudod.. szerintem nekünk dolgunk van egymással... csak még nemtoom , hogy mi is pontosan... valahogy így dilemmázgatok...

ezek most nagyon simogatják a lelkem... (elpirulós jel, csak itt a melóban nem olyan MSN van, ami tud ilyet)

benne vagyok amiket írtál, és bevallom egy hatalma kő is leesett a szívemről, mert frankón azt hittem, hogy valamit elrontottam vagy valamivel megbántottalak...

szóval furcsa volt

de a zene irántit szeretet meg az, hogy ilyen nyitottan és élvezetesen tudsz te is én is beszélni róla... számomra egy kincs az ilyen ember, vagyis Te

ez tényleg kincs!! főleg a mai világban..

és abszolút nem vettem tolakodásnak, hogy megkértél, hogy simogassam a hátad... hihetetlen fontos az ember számára az érintés

nekem is jól esett, olyan voltál mint egy kismacska

:D óóóóóó!!

grrrrrrrrrr.....:)

nagyon jólesett ám..:)

:) tudom

mondjuk ott az én kezem is elkalandozott... :(

csak olyan kis finom tested van... :))

 

esendőő vagy!!! :))

hm... nem inkább te?

én már elismertem..:D

ott fentebb!!! :)

amúgy emlékszel még mondtam is, hogy ott paráztattam magam, hogy odabújhatok-e nem-e, jajj mi lesz...
aztán amikor a konyhában táncikálós-ölelgetős-zenehallgatós volt... az nagyon finom volt és jól esett

ja és megfertőztél ezekkel a gitáros mukikkal... mindenhol a gitárt figyelem :) mókás

:)) mert fogékony vagy amit én nagyon tudok becsülni!!

ma mit csinálsz? ott is olyan "remek" idő van?

igen, fogékony vagyok minden jóra...

ja.... itt már szakad a szar az égbűűűűű.... :(

olyan szép nyarunk van...

hihetetlen

remélem  jövhét után nem fog esni, elutazok egy hétre családdal nyaralni. wellness-fittness

és néger barnán szeretnék hazatérni

én most dobolgatok... metallica call of ktullu témáit.... nem bonyolult de nagyon jó kétlábas témák vannak benne..

megvernek a szkinhedek!!:D

remélem egyszer hallhatlak dobolni és gitározni

nem, nem cigány... csak barna

igeeeen... még széphogy... ami azt illeti szeretnék veled gityózni!!!

nigger, vagy cigggány.. ezen berkekben az tökmindegy. :D

 

ha megtanítsz 1-2 alapra, akkor lehet róla szó :)

meg a basszgitárom is meg kellene nézned, hogy egyáltalán ér-e valamit zene szempontjából

amúgy piros :(

perszeee!!! vannak nagyon egyszerűen lekísérhető dolgok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr782110627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása