jún
23

Ma nem aludtam semmit...

| Szerző: ememel | 10:20 am

 

 ...ugyanis tegnap este találkoztam Zenésszel. Kőki-n taliztunk és lehet furcsa, de elmentünk hozzá. Szerencsére az eső is elállt már. Nagyon jól éreztem magam, sokat beszélgettünk, elfogyott egy Tokaji Szomordni is, meg hajnali 1h-kor pizzát is rendeltünk, youtube, összebújás, simi, puszi, tánci, szenvedélyes csók... aztán 1-2 órát megpróbáltunk aludni, de inkább csak ő aludt, én nem igen tudtam. Majd 5h-kor eljöttem, hazamentem átvedleni és most meg itt vagyok bent melóhelyen.

Nagyon kedves, művelt és érzékeny pasi. Tetszik a lazasága, az életfelfogása meg úgy az egész. Kiváncsian várom, hogy lesz-e folytatása ennek az egésznek. Nem tervezek, nem remélek. Majd alakul(unk).

Szép este volt, kellemesen telt... mindezt megfűszerezve sok zenével és "magas kultúrával", ahogy ezt mondta valaki a napokban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr152103153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása