jún
16

Baszd meg Laura!

| Szerző: ememel | 8:28 pm

 

12 napig csináltam, de nem tudom minek. Igen, itthon és egyedül. Megcsináltam.

Fogytam? Hát nem! Lement kb 2-3kg, 12 napja nem ettem és jelentem ma feladtam, mert ha még 2 napig csinálom, állítom megkeresem Laurát és lehányom! Bassza meg a porát, meg a zöldséglevesét is! Fujj... elegem van... különben is pénteken vizsgázok, aznap meg hogy oldom meg a lötty ivását? Még az kéne, hogy ott essek össze az éhségtől. Kész, vége, elég volt! Mégegyszer nem vesz rá engem senki, hogyha nem eszek, akkor majd fogyok... Hogyne! Lófaszt!

Jelentem kisebb a seggem, hasam akad... ja és egy nap alatt 116 értesítés egy társkeresőn. Szóval no para, jó csaj vagyok...

Nem hiszed? Kérdezd Laurát!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr602087233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.06.16. 20:45:08

Hát ezt jól megaszontad. :D Hát igen... fogyókúra... muszáj mozogni (én pl. futok) mert az talán valamire hasznos. Sose ettem/ittam ilyen poros faszságokat, valamint a Norbiban sem bízom. Én pl. úgy fogyóztam, hogy saját magam csináltam meg az étrendet: sok zöldség, NO süti, cukros lötty. Húsok közül inkább csirke és nem a zsíros tokaszalonna. És mozogni, mozogni, a testet karban tartani... néha nagyon nehéz, rengeteg kitartás kell hozzá.

ememel 2010.06.16. 23:10:51

@Seele: :)) köszi! igen, mozogni kell, tudom. Másképp nem megy. Most államvizsga, aztán életmódváltás. Ja, Norbit egy hónapig csináltam. Drága, de nekem ízlett. Csak uncsi.
süti beállítások módosítása