jún
28

 

 

Történt ugyanis, hogy szombaton és vasárnap kint voltunk a telken. Bátyám névnapja, unokatesóm születésnapja és az én lediplomázásom ünneplése lett volna, ha nem csak a Bátyámék jöttek volna. Még csak nem is az idő miatt, hanem mert beteg lett az unokatesóm is meg a kisfia is. Mindegy. Aztán szintén volt MSN Zenésszel, ugyanis ha már olyan helyen dolgozok, nem szarakodtam én... elhoztam hétvégére egy kis modemet, beletettem a SIM kártyám, amin van az ingyenes 250MB... pfhuhúúúú, csak úgy jött a net!

Aztán a múltkori chatelés után szintén MSN-en megtárgyaltuk, hogy akkor vasárnap este vagy hétfő este átmegyek és főzünk... No végül vasárnap maradt, de elég későn indultak haza a Bátyámék... Hívtam Zenészünket, hogy mit szólna ha nem főzök, hanem viszek isteni kajákat. Mondta, hogy nem rég evett, de szívesen vacsorázik velem. 20:30-kor végül puccba vágtam magam és úgy döntöttem, hogy nem fogok órákig utazgatni, hívtam egy taxit. 2300-ért vitt ki, mókás figura volt, adtam neki 2500-öt.

Zenész kinyitotta a kapu, furcsa volt, nem tudtam puszit adjak, vagy mi legyen. Aztán elkezdtem az arcára adni két puszit, és kaptam egy naaaaagy ölelést! Hihetetlenül jól esett! Aztán levettem a lábáról a kajákkal. Grillcsirke melle, töltött hús, petrezselymes újburgonya, tzatziki saláta és az elmaradhatatlan almás pite... Teljesen kész lett, nagyon kis hálás volt. Vittem egy üveg bort is, de erről ő is gondoskodott.

Nagy beszélgetés, kutyázás (egy hétig ott van nála "Fifi" a kecskeszőrű nyúlkutya... Nos, aki kcisit is ismer, tudja mennyire tartok a kutyáktól. No, végre egy olyan kutya, aki mindentől fél, és nagyon bújós kis jószág. Mókás volt...).

Majd a borozgatás közben el-elszívott 1-2 cigit. Aztán előkerült valami más is, de csak egy cigire való mennyiség. Ő kérdezett, én válaszoltam. Ő tekert én meg szívtam. Kicsit belassultam. Legelső élmény ilyen téren, sose próbáltam még... Betompultam egy picit tőle, de semmi más. Tudtam magamról, erősebbek lettek az érzések, a mozdulatok.

Aztán 1h körül mondta, hogy akkor most lefekszünk aludni, mert nekem reggel menni kell dolgozni. Olyan jó volt hozzábújni a finom meleg kis testéhez, jujj... Megint volt sok simi, nagy ölelések... de még mindig nem. Nem lehet elkapkodni... Nehéz, de tartom magam. Eljön annak is az ideje.

Reggel is volt puszi, simi, összebújás. Aztán útrakeltem és be dolgozni. Hurrá! Jobb lett volna még egy kicsit Zenész mellett hencseregni...

Lehet valamikor lemegyünk  a telekre gitárostul, borostul jól érezni magunkat... Ő szabad a nyáron, nekem meg csak szabi kérdése. Majd kiderül... semmivel sem kell rohanni. Mondjuk hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem jön be állatira Mr. Zenész :)

 

Pink floyd - Confortably numb

https://www.youtube.com/watch?v=1htZFVGsBMw

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr772116941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása