júl
1

Mókás üzik MSN-en

| Szerző: ememel | 8:26 pm

 

Behalok ezektől az üziktől, dehát Zenész ilyen. Imádom a stílusát... Legutóbb közölte, hogy vesz nekem egy húrkészletet, mert márpedig ő meg fog tanítani engem gitározni és akkor majd együtt gitározhatunk és énekelhetünk. Vicces, hogy van egy basszgitárom is meg egy 3/4-es gyakorlógitárom is, de egyiken sem tudok játszani. Pedig mekkora lenne, ha Zenészünk gitározna én meg basszgitárral "kiegészíteném" a muzsikálgatást. Hm...

Az üzik:

2010-06-28 22:42:

szia te kedves kis zaklatóó!! J J

nagyon jóók a flamingóók!!!

a péntek nembiztos, hogy jóó....... de még nem biztos!!

az is lehet, hogy szabadleszek pénteken!!

mi... kis barátaimmal minden pénteken összeülünk, és megvitatjuk, h. mik történtek velünk a hééten.. ennek rendre az a vége, hogy bebaszva éneklünk.. J de most lehet, hogy elmarad.. tehát még az is lehet, hogy ráérek!

és nem veszek tőled tolakodásnak semmit!!! remek teremtése vagy az istennek.. és nagyon jó veled beszélgetni...

és borozni...

és nagyon szeretnéék veled énekelve gitározni a közeljövőben!

mert érzem, hogy veled énekelvegitározni is atomkirály!!!

..... rájöttem, hogy a bortól jobb a hangom. J

mindegy.. jóéjt neked!!!!

 

Ma egész nap nem tudtam róla, nem jött MSN-re, iwiw-en sem volt, se telefon, semmi. Gondolkodtam, hogy felhívjam-e, hogy minden rendben, de úgy gondoltam nem fogom zaklatni, majd keres. Keresett is:

2010-07-01 (17:41):

óó te drága láány... baszakszik a netem ezért gyorsan írok...hívj fel ha nem lennék péntek estig emesenen..

aztán tényleg borozzunk meg gitározzunk!!!

most megyek eternetkábelt forrasztani ami nem túl mulatságos dolog.. L

keress majd.

ja és nagyon széép a gtyóód,.... ránézésre 3/4-es kis gyakorlógitár.. J

remek egy tárgy az!! J

 

Aztán felhívtam egy pár percre. Nem otthon volt, nem is akartam zavarni. Megbeszéltük, hogy a szombat sélután-este még áll és menjek át, mert gitározunk, borozunk, beszélgetünk. Mondtam, hogy vettem egy nagyon finom bort (Tokaji Ó-Furmint 2003-as száraz fehér). Mondta, hogy fűűűű meg fáááá és hogy akkor majd ő is beújit... Nem kérdeztem vissza, deeee mit is? Hmmmm, izgin hangzik!

Jelentem, nem tervezek előre semmit, de ha akarnék se lenne a legjobb most ha lefekszünk egymással, ugyanis amilyen szerencsém van ma megjöttek "a vendégeim" és hétfőig ezek tutira nem távoznak. Ja, és még jó, hogy vasárnap reggel indulunk egy hétre wellnessre. Szóval első két nap majd nem nagyon fürdök... Remek lesz az a hét ettől függetlenül! Majd viszek gépet, wifi úgyis van ott és akkor Zenésszel tudjuk a kapcsolatot tartani bármikor, mert úgy egyszerűbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr952123896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása