ápr
27

Boldogságmorzsák

| Szerző: ememel | 11:26 pm

 

 

Sosem voltam még ennyire boldog. Legalábbis az elmúlt 1,5 év óta biztosan nem. Teljesen odáig vagyok Tőle... Kedves, türelmes, megértő, őszinte, szerény de mégis machó egyben, humoros, vicces, amikor kell komoly, gavallér, gentleman, udvarias, elegáns, laza, ápolt, kellően hiú, erős, izmos és gyönyörű felsőteste van... tovább is van, mondjam még? Szeretem, kezdek teljesen belehabarodni...

Közel 3 hete vagyunk együtt, teljes 180 fokos fordulatot vett az életem. Sokat találkozunk, ide-oda megyünk, mozizunk, beszélgetünk, szakadunk a röhögéstől. Arról nem beszélve, hogy közel nem zabálok annyit, tehát végre fogyni kezdtem, szebb a bőröm, jobban érzem magam testileg-lelkileg egyaránt. Vissza adta a régi énemet. Ja, és a legjobb, hogy telejs mértékben önmagamat tudom adni és adhatom is. Az első pillanattól fogva egy pillanatra sem éreztem magam rosszul előtte akár amikor ruhában voltam, akár amikor meztelenül. Nem a szavak embere, de úgy érzem, hogy szeret és fontos vagyok Neki, valamint elfogad úgy, ahogyan és amilyen vagyok. Érezteti és ez jól esik.

Pénteken gyertyfényes vacsival vártam. Aszaltszilvával töltött csirkemell volt burgonyapürével és cézár öntetes salátával. A desszert én voltam, no meg a Daphne görög mazsolabor.. hmm... kicsit becsiccsentettünk. Vicces volt, de nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon kis csinos volt a fehér cipő, fehér nadrág, pirosas-bordó ing és fekete bőrkabát összeállításban. Egy dolgot sajnáltam csak, hogy reggel menni-e kellett dolgozni. Ettől függetlenül tökéletes este volt. Éjjel fantasztikus szeretkezés.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr781957846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása