máj
23

SMS ez és?

| Szerző: ememel | 4:51 pm

 

Érdemes végig olvasni... Nem bírtam ki, hogy ne írjak Neki, mert egyszerűen foglalkoztatott a dolog. Nem értem még mindig, hogy miért lett vége. Valami nem működött, nem működtünk. Megbeszéltük, most meg ez az smsgetés. Szerintem nem kell nagyon magyarázni, elég egyértelmű. Annyira azért nem kellettem Neki, és nem akart értem tenni, nem akart küzdeni a kapcsolatunkért. Csalódtam. Nagyot csalódtam. a csangőhangja Alexander Rybaktól a Fairytale volt. Nem véletlenül, hiszen olyan volt ez a kapcsolat, mint egy tündérmese. Ugyanakkor elsiettük... Pedig annyira szép lett volna... Minden! Viszont olyan volt, mint egy hurrikán. Jött, tombolt, elsöpört, és távozott.

Hiányzik... HIÁNYZOL!

https://www.youtube.com/watch?v=x7fQnxQDJl4

 

Az sms-ezés 2010.05.21-én 9 és 10 óra között zajlott le.

---------------------------------------------------------------------------

Nyuli! Ez most akkor komoly? Tényleg ezt akarjuk?? (Amúgy ma megyek a jegyekért, lehet csak a 15eHUF-os lesz, de mindenképp menni akarok. Fizetem, nem ezen múlik.)

 

Cica! Szerintem ez a jobb megoldás. Nem szeretném, ha bántanánk egymást, nagyon gyorsan kijöttek problémák, amiket nem tudunk megoldani a természetünknél fogva! Nagyon sajnálom, nekem is nehéz, de nincs értelme, marjuk egymástL

 

Igen, igazad lehet. Viszont nem beszélgettünk eleget, nem beszéltük meg amikor bagatell problémák voltak… Csak az a baj, hogy nagyon hiányzol és még mindig nem fogtam fel az egészet. Ne haragudj, hogy írtam és kerestelek… Sajnálom. Nem bírtam ki. Én még tudnálak szeretni, még nem halt ki teljesen a dolog… de ehhez is mint mindenhez 2 ember kell. Tiszteletben tartom, ha Te nem akarod, megértem, csak furcsa, hogy nem akarsz küzdeni. Nehéz az élet, nem egyszerű, tudom. BOCSÁNAT!

 

Nincs miért bocsánatot kérni és örülök, hogy írtál. Az, hogy miért nem küzdök…, mert átlátok dolgokat és tudom, hogy mi várható. Nem hiszem, hogy az alaptermészetet meg lehet változtatni, ezért folyton bántanánk egymást és ez idővel nagyon elmérgesedne. Ne haragudj! Anyukád nagyon aranyos és puszilom. Írj még.

 

Lehet, hogy elmérgesedne… Ezt nem tudtuk meg. De miből gondolod, hogy átlátod és előre tudod mi lenne? Szerinted nem tudnánk kompromisszumokat kötni? Sok a kérdés bennem… Köszi, átadom. Köszönök mindent a Családodnak, rég éreztem ilyen jól magam, kedves emberek! Szerintem keressük egymást, lehet jobb úgy… Meglátjuk, ok?

 

Rendben, akkor még beszélünk. PuszikaJ

 

Ok. Nem ragozom túl, és utoljára kérdezem, nem nyaggatlak többet vele… Van kedved lejönni velem Agárdra vasárnap? Pusz

 

Nem szeretnék lemenni, kicsit később találkozzunk. Puszi

 

Rendben. Pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr62025467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása