máj
1

 

Jelentem, bulizni voltam péntek este! Igen, változanak az évszakok és én is. Nyugati pu-nál voltunk 5-en. Mi, a barát és 2 barátos-kollégás. Egész jól éreztük magunkat, csak a lábfájás és a "már kellemetlen volt ott lenni 4h-kor" érzés nem igen akart csillapodni. 6h-kor végre ágyba is kerültem, aztán alvás.

12h-kor elindultunk Nyuli tesójáékhoz, bográcsgulyásra voltunk meghívva. Megismertem végre a szüleit is. Kedves és igen közvetlen emberek. Nagyon jól éreztem magam. Jót kajáltunk meg beszélgettünk-röhögtünk-pálinkáztunk. 17h körül értünk vissza a városba, még megmutatta a lakást is, majd hazahozott.

Nagyon jól éreztem magam tegnap este és ezen a napon is. Jó érzés, amikor szimpatikusnak találnak és elfogadnak, valamint tudom és érzem, hogy Nyuli meg nagyon szeret. Rég éreztem ilyet. Nagyon régen és most furcsa, de egyben érdekes és izgalmas is. Kiváncsian várom mindig a következő találkozást, hogy milyen új dolgot tudok meg róla vagy milyen közös programunk lesz, ami később egy kedves élménybe és emlékbe tud átformálódni.

 

Nagyon szeretem!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr251967511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása