júl
6

 

 

Ma reggeli után bementünk Sopronba, mert a Bátyámnak valami dolga volt, Anyuval meg addig sétáltunk egyet. Sajnos a Tűztoronyba nem jutottunk fel, mert épp felújították a sétálóutcákat, újrakövezték és kissé fel volt túrva 1-2 hely... Majd fröccs és cukrászda, de addigra visszaért a Bátyám is. Majd bementünk a C&A-ba, vettem 2 felsőt és egy fehér gatyát. Elindultunk vissza a szállodába, jó két órát még áztattam kis hab testem a habokban, majd vacsora és most itt vagyunk a szobában. Közeleg a vihar is, nem tudom, hogy esni fog-e.

Zenészem eltűnt, nem hallottam Róla tegnap óra, mikor is csak annyit írt MSN-en, hogy ott van egy haverja és épp zúznak (gitároznak)... Most is írtam Neki, hogy Rá gondoltam Sopron Fő terén, miközben egy fröccsöt toltunk Anyuval... de nincs MSN-en. Mi lehet Vele? 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr582134227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása