máj
19

Valami...

| Szerző: ememel | 12:53 pm

nagyon nem tetszik nekem ebben az egészben, de még nem tudtom megfogalmazni.

Sok a miért…

 

Szégyel mások előtt?

Nem szeret?

Csak szórakozik?

Hülyít?

Én vagyok a féltékeny, ugyanakkor Ő viselkedik furcsán?

Tüske van benne valamiért? Nem tudja elmondani?

Valami olyan gond van, amiről nem tudhatok?

 

Nem értem… már kezdtem azt hinni, hogy minden ok és most megint úgy érzem, hogy valami nincs rendben.

Nem szeretnék ördögök falra festeni, meg nem kérek bogarakat a fülembe. Egyszerűen csak szoktam hallgatni (sajnos túl későn) a megérzéseimre. Most is van egy furcsa érzésem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr232015290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása