ápr
1

Bolondos április

| Szerző: ememel | 5:59 pm

 

Április 1-jén mindenki meg van bolondulva? Mert én igen. 17:39 van és nagyon kellene haladni a szakdolgozatommal... Persze 12-13h között megengedtem magamnak egy pásztorórát, ugyanis Gyémántos kiugrott ebédelni. Csak hát nem ebéd lett belőle... Holnap meg valószínű Leventével találkozom. Múltkor lemondtam, nem volt kedvem hozzá. Tudom, ez is furcsán hangzik az én számból.

Különösebben nem akartam semmi érdekeset írni. Mondanám, hogy midnen rendben, de igazából semmi sincsen jól: se a munka, se a magánélet, se én, se a Világ. (Nekem tényleg semmi sem jó?) Mondjuk most nem érek rá ezeken siránkozni (nemrég úgyis jól kibőgtem magam szegény Gyémántosank), fontosabb a szakdolgozatomat megírni végre! Már megvan közel 30 oldal... Tök jó.

Ja, rájöttem, hogy nem tetszik ez a Gyémántos név. Mit szeretnél, milyen nevet adjak neked? Olvasod még egyáltalán a blogom? Mit szólnál az SB-hez (ha van SP, akkor SB is lehet), vagy a B-dúr névhez? Na jó... tényleg nem érek rá most ezen filózni.

Kéne egy fickó... Itt a tavasz és még mindig egyedül vagyok. Unalmas. Ha másnem most már szolidaritásból, de muszáj összeszednem valakit. Mondjuk múltkor rájöttem, hogy mekkora lenne már "visszaszereznem" a muzsikus exem. Nagy kihívás, de azokat szeretem. Persze semmi sem lenne olyan, mint régen, de lehet valami új kezdődne. Hm...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr541887459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása