Kedves levelezés, mert "A Cégnél" már csak így megy ez...
Ja, tudni kell, hogy Szerény személyem managere a Futárok koordinátorával folytat viszonyt már elég rég óta. A Cég etikai kódexében valamint a Cég és a futár cég közötti megállapodásban benne van, hogy vezető a vezetővel nem ápolhat szorosabb kapcsolatot. Mint látszik ezt ők teljes mértékben betartják...
Ostoba liba (mint egy gyerek) szalad "anyuci szoknyájához", mert nem bírta ki, hogy Suttyó parasztot ne tegye bele a válasz levélbe. Dehát mit is várhatunk el tőle, hiszen annyira buta, hogy nem fogja fel azzal a kicsiny agyával, hogy nem ő vagy meg a beltenyész cége volt a hibás, hanem a telefonos, aki elfelejtette leküldeni az újabb kiszállításról szóló igényt nekünk.
Értelemszerűen alulról felfelé olvasandó. Remélem érthető a problémám ezzel az egésszel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EZ MIT KÉPZEL MAGÁRÓL???? Privátolok vele és beleteszi a Szerény személyem managerét????? Mi van?????
From: Futárok koordinátora
Sent: Wednesday, November 04, 2009 12:12 PM
To: Szerény személyem
Cc: Szerény személyem managere; Futárok koordinátorának főnöke
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia,
A hatékony munkáért ezeket tisztázni kellett.
Üdv
Futárok koordinátora
From: Szerény személyem
Sent: Wednesday, November 04, 2009 12:10 PM
To: Futárok koordinátora
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Gratulálok! Te is jó sokáig fogalmazhattál…
From: Futárok koordinátora
Sent: Wednesday, November 04, 2009 11:56 AM
To: Szerény személyem; Tehetséges Telefonos; Szerény személyem kollégája; Szerény személyem managere
Cc: Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe; Tehetséges Telefonos főnöke; Futárok koordinátorának főnöke
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Kedves Szerény személyem,
A kis hangya nem egyeztetett az ügyféllel, én beszéltem vele, mert nem tudták összehozni az aznapi átadást. Ami dolga lett volna azt tökéletesen, ellátta, mert értesített a fenn álló problémáról.
(Ha figyelitek a Hangyaboly foldert és a státusztáblát, láthatod, hogy volt olyan, amikor jeleztük felétek, hogy nálunk marad egy kiszállítási csomag, mert a másnapi kiszállítás maximálisan megfelelne az ügyfélnek, a további egyeztetés pedig problémákat szűlne, mert nem teszi lehetővé a munkája (pl. kamionos). Ezeknél az eseteknél, megvalósult a másnapi szállítás.)
Valamint, a státusz táblázat tölti be azt az információhordozó szerepet, ami alapján értesülni tudtok egy adott szállítás eredményéről.
Ebben a táblázatban történt meg a jelzés felétek (írásban), hogy az ügyfélnek a keddi szállítás megfelelő. Vagyis az írásos jelzést megkaptátok.
Remélem nem ment el sok időd az idézetekkel és másolásokkal, mert sajnos az már nem segít. Inkább fordítsuk fölös energiáinkat arra, hogy kiküszöböljük, hogy a jövőben előforduljon ilyen.
Azt kérném, ha valami nem egyértelmű számotokra, inkább az általad jelzett egyik formában jelezzetek, ezzel elkerülhetjük a felelősség kérdésének hárítgatását és hozzájárulhatunk a mindenki számára fontos eredményes és sikeres munkához.
Kérlek, olvassátok el a státuszokat, hogy a jövőben ilyen ne forduljon elő.
Köszönöm
Futárok koordinátora
From: Szerény személyem
Sent: Wednesday, November 04, 2009 10:58 AM
To: Futárok koordinátora; Tehetséges Telefonos; Szerény személyem kollégája; Szerény személyem managere
Cc: Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe; Tehetséges Telefonos főnöke
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Sziasztok!
Szeretnék tisztázni 1-2 félreértést…
A futár NEM EGYEZTETHET időpontot az ügyféllel, mert nem ez a dolga. (Úgy érzem ezt többször, több ízben átbeszéltük).
Tehetséges Telefonos, neked nem kellett volna újra felhívni az ügyfelet, de leküldhettél volna egy 2. kiszállításról szóló levelet, vagy legalább egy dátumot -mint szoktatok a A csoportom közös e-mail címe, A csoport közös e-mail címe, vagy akár nekem.
" Ezen kívül volt már ilyen többször is és akkor sikerült is másnap a kiszállítás." Nem, ilyen SOSE volt még!
Futárok koordinátora, " a táblázaton keresztül jeleztem a lakosságiaknak, hogy osszák be keddre " Ezt mikor jelezted? Szóban? Írásban? Erre itt a válasz: " A státusz táblában jeleztük, hogy az ügyfél keddre kéri, mert beszéltünk vele és jelezte felénk ez irányú igényét."
" A lenti válaszban látszik, hogy úgy hitte a lakossági csoport, hogy másnap szállítjuk, de nem tudom miért." Nem hiszünk semmit. Amit leküldenek, vagy szólnak telefonon, az tesszük!
Ne haragudj Tehetséges Telefonos, de úgy érzem, ez az igazság: " A folyamat a megbízás újbóli leküldésénél bukott el."
Remélem tudtam segíteni, üdv.
Szerény személyem
From: Futárok koordinátora
Posted At: Wednesday, November 04, 2009 10:34 AM
Posted To: A csoportom közös e-mail címe
Conversation: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia,
A szállítás először pénteken volt, csomag hétfőn visszakerült elszámolásra. A státusz táblában jeleztük, hogy az ügyfél keddre kéri, mert beszéltünk vele és jelezte felénk ez irányú igényét.
Ha a csomag nálunk marad, arról külön értesítjük A csoport közös e-mail címét, és másnap megtesszük a kiszállítást (csak olyan esetben marad nálunk csomag, ha másnap már szállítjuk).
A lenti válaszban látszik, hogy úgy hitte A csoport, hogy másnap szállítjuk, de nem tudom miért.
A folyamat a megbízás újbóli leküldésénél bukott el.
Köszönöm
Futárok koordinátora
From: Tehetséges Telefonos
Sent: Wednesday, November 04, 2009 10:17 AM
To: Futárok koordinátora
Cc: Szerény személyem managere; A csoportom közös e-mail címe; Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe; Tehetséges Telefonos főnöke
Subject: FW: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia Futárok koordinátora,
A A csoportom közös e-mail címe az alábbi választ küldte nekem.
Én valóban nem hívtam fel az ügyfelet, hiszen a táblázatban az volt hogy meg lett beszélve. Ezen kívül volt már ilyen többször is és akkor sikerült is másnap a kiszállítás.
A kérdésem az lenne, hogy hol bukott el ez a folyamat?
Köszönöm
Üdv,
Tehetséges Telefonos
From: Szerény személyem kollégája
Sent: Wednesday, November 04, 2009 9:53 AM
To: Tehetséges Telefonos; A csoportom közös e-mail címe
Cc: Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia Tehetséges Telefonos,
A rendelésed nem lett beosztva tegnapra. A táblázatban az szerepel, h keddre beszéltek meg a futárok a kiszáll időpontot. Mindenféleképp szükség van 2.kiszáll igényre tőletek, kivételes esetektől eltekintve, csak ez alapján osztunk be.
Köszönöm a megértésed
Üdv
Szerény személyem kollégája
From: Tehetséges Telefonos
Sent: Wednesday, November 04, 2009 9:23 AM
To: A csoportom közös e-mail címe
Cc: Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe
Subject: FW: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Sziasztok!
Sikerült beosztani tegnapra beosztani?
Üdv,
Tehetséges Telefonos
From: Futárok koordinátora
Sent: Wednesday, November 04, 2009 9:07 AM
To: Tehetséges Telefonos
Subject: RE: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia
Szabadságon voltam, de a táblázaton keresztül jeleztem A csoportnak, hogy osszák be keddre.
Kérlek, kérdezd őket.
Köszi
Futárok koordinátora
From: Tehetséges Telefonos
Sent: Tuesday, November 03, 2009 3:29 PM
To: Futárok koordinátora
Cc: Tehetséges Telefonos főnökeinek közös e-mail címe
Subject: Kedves Ügyfél, akiről szó van
Szia Futárok koordinátora!
A 2009. 10. 30 kiszállítási táblázatban a következő szerepelt az ügyfelem mellett.
Kedves Ügyfél, akiről szó van
21-es túra
Keddre beszéltük meg vele.