ápr
4

Az év legjobb napjai 1

| Szerző: ememel | 10:15 am

 

Pénteken (2-án) gyomorgörccsel bementem megmutatni a szakdolgozatomat... ugyanis már nagyon elegem van belőle, állandóan fent vagyok, írom, szépítgetem, mégsem haladok és még lenne mit írni. Valamint bevallom, hogy egész csütörtökön nem csináltam semmit itthon, mármint a dolgozattal kapcsolatban. Szégyen, nem szégyen. Legalább kipihentem magam. Végül is ELFOGADTA és LEADHATOM április 15-ig!!! Nagyon boldog voltam!!!

Aztán délután találkoztam Anyuval, kicsit vásároltunk, mert szombaton jött a család és készülni kellett. Hazafele felhívtak állás ügyben -megdöbbentem- de telesaleses meló nem kell. Tök jól esett, hogy megkerestek.

Késő délután kimentem az IKEA-ba meg a KIKA-ba szétnézni Gyémántossal. Szeretek lakberendezési áruházakban császkálni, mert kikapcsol és szabadra engedhetem a fantáziámat, és képzeletben berendezgetem a majdani lakásomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenlila.blog.hu/api/trackback/id/tr51893415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása